zondag 26 februari 2012

Voorjaarsvakantie

Heerlijk even voorjaarsvakantie! Morgenvroeg nog wel even naar mijn werk, maar verder geen gehaast met op tijd op school zijn en op tijd op mijn werk, geen haast met sporten en maar 1 van de 2 zwemlessen....
Heerlijk!!
De zon scheen vandaag, die deed goed zijn best, heb al echt een voorjaarsgevoel!



Hopelijk deze week wat tijd om weer te haken.. Erg druk gehad afgelopen weken met werk en de band waarin ik zing.

Heb nog projectjes op stapel liggen, mijn eigen tas leg ik even weer aan de kant, want heb er nog 2 beloofd aan 2 kleine meisjes!

Ook zag ik nog iets erg leuks voor mijn jongste dochter namelijk een heel lief jurkje voor de zomer. Aangezien ik geen naaiheld ben, zal ik hier op tijd mee moeten beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten